Nuffnang Ads

Friday 10 February 2012

WAZZUB....THE POWER OF "WE"

  

JOM buat duit tanpa keluar duit!! Peluang duit percuma lg. FREE Register..
Ramai yang belum kenal apa itu WazzubWazzub adalah website yang bakal
menandingi kehebatan Google dan Facebook. Wazzub akan memberi 50%
daripada keuntungan yang diperolehinya kepada setiap ahli yang berdaftar sebelum 09 APRIL 2012.

IMPORTANT: WAZZUB STAYS FREE FOREVER! YOU NEVER HAVE TO PAY US A SINGLE DOLLAR!

                                                       REGISTER HERE
                                                       (FREE REGISTER)



Siapa pemilik dan melakukan operasi WAZZUB?

WAZZUB adalah projek antarabangsa dicipta oleh mereka yang mampu daripada pelabur dan usahawan. Pada September 2011, mereka menjumpai GIT Global Investments, Inc. (GIT) yang bertujuan menjalankan WAZZUB dan perniagaan yang berkaitan. GIT didaftarkan dibawah undang-undang Oregon. No. Pendaftaran : 802159-90.

Pasukan terdiri lebih 20 orang yang berkemahiran tinggi (pakar) sedang bekerja keras menjadikan WAZZUB sebagai kejayaan besar; sebahagian bekerja dibelakang takbir dan sebahagian lagi bekerja serta bersemuka dengan ahli, seperti contoh, Pakar Pengedar dan Staf Bantuan Sokongan.
Bunyi WAZZUB sangat bagus dan ianya adalah benar. Adakah WAZZUB penipuan atau suatu perniagaan yang sebenar?

Sangat Pasti WAZZUB melakukan perniagaan sebenar tapi bukan perniagaan tradisional. Internet merubah dunia dan ada banyak ruang disana untuk sebuah model perniagaan yang inovatif, yang tidak pernah dilakukan sebelum ini. WAZZUB adalah salah satu model perniagaan.
Jika Wazzub adalah satu scam anda tidak rugi apa-apa pun kerana Wazzub yang anda daftar ini tidak dikenakan sebarang bayaran pun. semuanya adalah Percuma sahaja. Ya!!! Wazzub adalah percuma.

Pertama kali dan selamanya, komuniti online berkongsi keuntungan dengan ahli-ahli daripada pendaftaran pra-pelancaran. Sebab itu ianya pertama kali dinamakan sebagai Fenomena Perkongsian Keuntungan.
Sebenarnya, WAZZUB sangat bagus di sampaikan.



Pra-Lancar dan projek utama akan diwujudkan dalam pelbagai bahasa diseluruh dunia. Hanya pra-pendaftaran disediakan dalam Bahasa Inggeris. Semua orang, walaupun tanpa kemahiran Bahasa Inggeris sekalipun, anda mampu daftar sebagai Ahli yang terawal dan menjemput yang lain untuk menyertai WAZZUB

DARI MANA WANG DIPEROLEHI
WAZZUB adalah PERCUMA untuk selama-lamanya, tiada sesiapa yang perlu membuat bayaran, menjual atau membeli; jadi dari mana datangnya wang?

Mari kita lihat sebagai contohnya Google yang mempunyai lebih 1 BILLION pengguna unik setiap bulan yang telah menggunakan perkhidmatannya tanpa mereka membuat sebarang bayaran kepada Google. Suku Terakhir yang lepas Google memperolehi keuntungan sebanyak $3 Billion semata-mata kerana mempamerkan iklan. Ini bermakna Google memperolehi $1(RM3.00) setiap bulan dari setiap pengguna unik.WAZZUB menggunakan teknologi yang sama yang digunakan oleh Google PLUS dengan menambah beberapa saluran pendapatan.

Matlamat kami adalah bagi menarik sekurang-kurangnya 10 JUTA pengguna sebulan selepas Jun, 2012, tetapi kami hanya akan kongsikan keuntungan kami dengan Ahli-Ahli yang mendaftar sebelum 09/04/2012 sahaja.

Contoh : Jika anda menjemput@menaja 5 orang sertai dengan PERCUMA dan mereka melakukan perkara yang sama, sehingga 5 generasi, anda mampu perolehi pendapatan pasif USD$4,000.00 setiap bulan untuk meneruskan hidup anda, dengan TIDAK PERLU melakukan kerja keras berbanding dengan apa yang anda lakukan sekarang.
Apa akan jadi jika anda menjemput 10 orang? Jumlahnya akan
MELETUP
sehingga :USD111,110.00 setiap bulan.

IANYA TIADA SEMPADAN NO LIMIT.!

Lebih ramai anda bawa masuk lebih banyak pendapatan anda perolehi.
Tempoh Masa!
Sekarang adalah MASA nya untuk mencipta pendapatan pasif bulanan.

HAD MASA adalah sangat PENTING untuk anda ingat.!
How and when do the members get paid?

WAZZUB pays its members on a monthly basis.
Our first pay day will be May 15, 2012 for the month of April.
Small amounts will be paid by an online payment processor
and large amounts will be paid by check or bank wire.



TAWARAN
INI AKAN DITUTUP KEPADA SEMUA
PADA
9 APRIL 2012 (WAKTU BARAT)

APA YANG SEPATUTNYA ANDA LAKUKAN ???

AMBIL TINDAKAN SEKARANG...
DAFTAR SINI:
UNJURKAN MASA DEPAN ANDA...DENGAN MULAI PROMOSI.

DAH DAFTAR TERUS PERGI KE EMAIL YANG ANDA DAFTAR KLIK LINK PENGESAHAN DARI WAZZUB KAT EMAIL ANDA..KALAU TAKDA KAT INBOX TENGOK KAT SPAM, PASTU LOGIN GUNA EMAIL & PASSWORD YANG TELAH ANDA DAFTAR, YA LINK ANDA ADA DI SITU.. SO TUNGGU APA LAGI
SEMUA PERCUMA!!!


1 comment:

Anonymous said...

hellow.i saw u i have them .ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha .o yea my name is raymond hill ar walmart.do you alsh remimber me.ha you have no idea whars in store,ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha h ah.i am a human being