Nuffnang Ads

Saturday, 14 January 2012

DOWNLOAD RAJA LAWAK 6 FULL VIDEO [01]








PART 1

PART 2

PART 3

SILA JOIN FILE INI MENGGUNAKAN HJSPLIT


SILA RUJUK VIDEO INI JIKA ANDA PERTAMA KALI MENGGUNAKAN SOFTWARE INI


\

AIR RING DOLPHIN

MACAM YANG ANDA SEMUA TAHU..DOPLHIN IKAN YANG BIJAK DAN COMEL.KALAU KORANG PEGI WATER PARK OR SHOW ZOO.KADANG MESTI ADE TENGOK DOLPHIN NIE BUAT SHOW.PANDAI KAN IKAN NI.TAPI KORANG MESTI JARANG TENGOK BAKAT YANG ADE PADA IKAN NI.KALAU MANUSIA BOLEH BUAT AIR RING MENGGUNAKAN ASAP ROKOK.DOLPHIN JUGA BOLEH BUAT AIR RING DI DALAM AIR..JOM TENGOK...










NAK TAU MACAM MANE DOLPHIN NI BUAT AIR RING.JOM TENGOK VIDEO NIE




METRO 14 JANUARY : Banglo Datuk pula disamun

ORANG YANG SAMA???






AMPANG: Selepas kejadian samun menimpa personaliti televisyen, Wardina Saffiyah Fadlullah Wilmot, 32, di rumahnya, kelmarin seorang lelaki berstatus Datuk dan keluarganya menempuh insiden sama menyebabkan kerugian mencecah RM50,000.
Datuk berusia 60-an itu dikejutkan dengan kehadiran empat lelaki bertopeng dan bersenjata dipercayai warga asing di banglonya di Bukit Antarabangsa, di sini, pagi semalam, dua kilometer dari rumah Wardina.

Difahamkan, dalam kejadian lebih setengah jam itu, empat lelaki terbabit dipercayai suspek sama menyamun rumah Wardina berikutan modus operandi digunakan adalah sama.
Sumber berkata, dalam kejadian jam 4 pagi itu, empat lelaki terbabit dikatakan memasuki rumah mangsa melalui pintu belakang sebelum naik ke tingkat atas dan mengejutkan anak lelakinya.

“Mereka turut menyelongkar rumah mangsa untuk mencari barang berharga sebelum mengetuk kuat pintu bilik mangsa yang berkunci.

“Mangsa dan isteri yang tidur terkejut lalu segera membuka pintu namun terperanjat melihat empat lelaki bertopeng dan mengacukan pisau ke arahnya,” katanya.

Menurutnya, tangan mangsa diikat dengan wayar komputer manakala isteri dan anak lelakinya tidak diikat dan diarah masuk sebuah bilik dalam rumah itu. Sebelum itu, mangsa dipaksa menunjukkan tempat dia menyimpan barang berharga miliknya.

Katanya, selepas mangsa menunjukkan barang berharga, mereka mengambil barangan itu dan melarikan diri melalui jalan sama.

Mangsa dibantu isteri membuka ikatannya sebelum menghubungi polis yang tiba beberapa minit kemudian. untuk menjalankan pemeriksaan lanjut.

“Hasil pemeriksaan, mangsa mendapati barang kemas, dua komputer riba, 10 jam tangan berjenama dan wang tunai dilarikan suspek. Jumlah kerugian dianggarkan mencecah RM50,000,” katanya.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Ampang Jaya, Asisten Komisioner Amiruddin Jamaluddin mengesahkan menerima laporan berhubung kejadian itu.

Menurutnya, pihaknya sedang menmenjalankan siasatan lanjut dan belum dapat mengenal pasti sama ada suspek terbabit yang turut menyamun rumah Wardina, kelmarin.

METRO 14 JANUARY:TINGGAL NUGET UNTUK ADIK


Tinggal nuget untuk adik


TUTUP...ahli keluarga mangsa tidak dapat menahan kesedihan di tempat kejadian.


KLANG: Seorang wanita sempat menyiapkan bekalan nuget untuk adik bongsunya beberapa jam sebelum dia maut apabila kepalanya digilis lori membawa gas dalam kemalangan di Jalan Kampung Delek, di sini, pagi semalam.
Dalam kemalangan jam 8 pagi itu, Faziatul Zainiza Mohd Fauzi, 26, yang dalam perjalanan ke tempat kerja maut selepas motosikal ditungganginya hilang kawalan dan bergesel kenderaan lain menyebabkan mangsa terjatuh ke jalan raya sebelum digilis sebuah lori yang membawa gas.

Bapa arwah, Mohd Fauzi Abdul Kadir, 54, berkata, anak keempatnya itu bersikap pelik kerana memasak nuget untuk adik bongsunya sebelum ke tempat kerja dan tidak menduga itu petanda arwah pergi untuk selamanya.
“Isteri saya hairan melihat arwah bangun lebih awal dan bersungguh-sungguh menggoreng nuget. Apabila ditanya, arwah mengatakan nuget itu mahu dibekalkan kepada adik bongsunya ke tempat kerja.

“Lebih memilukan, adik bongsu arwah tidak sempat menjamah nuget digoreng arwah kerana arwah pergi dulu meninggalkan kami, tapi kami reda dengan ketentuan llahi,” katanya.

Menurutnya, sebelum meninggal dunia, arwah mendaftarkan anak sulungnya yang hilang upaya ke sebuah pusat pendidikan swasta yang terletak berhampiran rumah kerana ingin melihat anaknya itu mendapat pendidikan seperti kanak-kanak lain.

Pada kebiasaannya, ibu tunggal dua anak berusia lima tahun dan enam bulan itu akan menunggang motosikal ke rumah rakan sekerja di Kampung Sungai Sireh sebelum menaiki kereta rakannya itu untuk ke tempat kerja.

Namun, pada hari kejadian, arwah menukar fikiran dengan tidak mahu menumpang kereta rakannya, sebaliknya ingin ke tempat kerja dengan menunggang motosikal. Jenazah arwah selamat dikebumikan di Jerantut, Pahang yang juga kampung halaman datuk dan neneknya, lewat petang semalam.
Sementara itu, Ketua Trafik Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Klang Selatan, Deputi Superintenden Rosly Abd Rahman berkata, kejadian berlaku jam 8 pagi di Jalan Kunci Air, Jalan Kampung Delek menghala Kampung Sungai Sireh.

“Siasatan awal polis mendapati, motosikal yang ditunggang mangsa hilang kawalan dan bergesel sebuah kenderaan lain menyebabkan mangsa terjatuh ke jalan raya.

“Mangsa digilis sebuah lori membawa gas yang gagal mengelak sebelum melanggarnya menyebabkan mangsa parah di kepala dan maut di tempat kejadian. Kes disiasat mengikut Seksyen 41 (1) APJ 1987,” katanya.



**TAKZIAH UNTUK KELUARGA ARWAH**

Friday, 13 January 2012

VEDIO YANG AGAK KELAKAR..43,205,623 VIEWER














I LOVE CURLY FRIES :) WALAU MACAM MANE PUN...VIDEO NIE AGAK KELAKAR...

UPECARA PENGKEBUMIAN KETUA KONGSI GELAP TAIWAN

Ini adalah upacara pengebumian Ketua kongsi Taiwan iaitu Mr Lee chao-Hsiung. Upacara itu telah mengumpulkan seramai lebih kurang 20k pengikut, ahli politik mereka, serta wakil2 dari beberapa negara. Upacara itu juga diiringi dengan 108 buah kereta/motorsikal berwarna hitam untuk menunjukkan tanda berkabung mereka.Semasa hayatnya, die telah mendermakan sebanyak $3juta kepada pelbagai pertubuhan. Mr Lee mati pada umur 73.
Di berita juga, 3 gang besar yang lain turut hadir untuk memberi hormat terakhir Mr Lee selaku ketua gang Big lake, iaitu dari gang Bamboo Union, Four Seas Triad, && Celestical Way 






ASKAR WANITA YANG HOT..






















Thursday, 12 January 2012

LUKISAN 3D IKAN EMAS YANG SANGAT HEBAT

Lukisan ikan emas 3d yang sangat unik hasil kreativiti artis dari Jepun, Riusuke Fukahori. Lukisan ini mengandungi beberapa lapisan cecair lutsinar dalam bekas kayu dan ikan emas itu akan dilukis pada setiap lapisan tersebut apabila ia sudah kering. Teruskan membaca untuk melihat hasil seni yang sangat mengagumkan ini.


3dfish01 Lukisan 3D Ikan Emas yang Sangat Mengagumkan

3dfish02 Lukisan 3D Ikan Emas yang Sangat Mengagumkan

3dfish03 Lukisan 3D Ikan Emas yang Sangat Mengagumkan

3dfish05 Lukisan 3D Ikan Emas yang Sangat Mengagumkan

3dfish06 Lukisan 3D Ikan Emas yang Sangat Mengagumkan


3dfish07 Lukisan 3D Ikan Emas yang Sangat Mengagumkan

3dfish08 Lukisan 3D Ikan Emas yang Sangat Mengagumkan

3dfish09 Lukisan 3D Ikan Emas yang Sangat Mengagumkan

3dfish10 Lukisan 3D Ikan Emas yang Sangat Mengagumkan

3dfish11 Lukisan 3D Ikan Emas yang Sangat Mengagumkan


*BESAR BAKAT YANG DIA ADA.SEMOGA LEBIH BERJAYA DALAM BIDAN SENI (WALAUPUN NAMPAK MEMANG DAH BERJAYA).*

UKIRAN BUAH YANG SANGAT COOL









METRO 12 JANUARY (Pengkid hebat daripada suami)

MAN...naluri sukar berubah


JOHOR BAHRU: Biarpun sudah bersuami dan memiliki dua anak, seorang suri rumah tetap tewas kepada godaan nafsu songsang apabila menjalin hubungan sulit dengan wanita berperwatakan lelaki atau pengkid.
Lebih mengaibkan, dia yang hanya mahu dikenali sebagai Lisa, 38, tanpa silu mendedahkan dia berbuat demikian kerana berasa pasangan songsangnya itu lebih hebat di ranjang berbanding suaminya.
“Suami saya sudah mencecah 50 tahun dan layanan seksualnya terhadap saya biasa saja, tetapi kekasih pengkid saya lebih hebat,” katanya.

Lisa berkata, kekasih songsangnya yang dipanggil Man, 43, dikenalinya sejak enam tahun lalu dan mereka mula menjalin hubungan intim selepas pengkid itu lebih banyak memberi perhatian kepadanya berbanding suami yang dikahwininya selama 13 tahun.

“Sebelum ini, saya tidak pernah curang pada suami, tapi segala-galanya berubah apabila saya mula bosan dengan sikap suami yang bukan saja sibuk bekerja sehingga tidak memberi perhatian kepada saya termasuk dalam hubungan seks.




**PASAL RANJANG PUN MENGAKU DANGAN BANGGA**


SUMBER:MYMETRO

METRO 12 JANUARY..ANAK DISEMBELIH


Bapa meraung!



USUNG...mayat mangsa dibawa ke HSA untuk dibedah siasat.


JOHOR BAHRU: Seorang bapa yang baru pulang daripada bekerja hanya mampu meraung apabila melihat anak perempuan kesayangan terbaring tidak bernyawa berlumuran darah di bilik tidur akibat lehernya dikelar, semalam.
Mangsa, C Sivaranjini, 18, yang sedang menunggu keputusan peperiksaan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM), dipercayai dibunuh tiga lelaki yang menceroboh rumahnya di Jalan Dataran 4/5, Taman Kempas, di sini, antara jam 8 hingga 10 pagi.

Ketika kejadian, mangsa tinggal sendirian kerana ayahnya, P Chandran, 42, dan ibu M Rani, 40, keluar bekerja di Singapura manakala dua adiknya ke sekolah.
Difahamkan, suspek masuk ke rumah mangsa melalui pintu belakang dan melarikan diri dengan menunggang motosikal yang diletak di belakang rumah selepas mangsa dibunuh.

Ketua Polis Johor, Datuk Mohd Mokhtar Mohd Shariff berkata, mayat mangsa dengan kesan kelar di leher dipercayai dilakukan menggunakan objek tajam, ditemui ayahnya yang pulang ke rumah pada jam 10 pagi.

Menurutnya, susulan kejadian, polis melakukan risikan dan menahan tiga lelaki berusia antara 20 dan 50 tahun di tiga lokasi berasingan iaitu di Kempas, Pasir Gudang dan Senai. “Ketiga-tiga suspek direman bagi membantu siasatan mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan dan polis masih menyiasat motif pembunuhan terbabit,” katanya di Ibu Pejabat Polis Kontinjen (IPK) Johor, semalam.



Menurutnya, mayat mangsa dihantar ke Hospital Sultanah Aminah (HSA), di sini, untuk bedah siasat.

Mokhtar yang enggan mengulas lanjut bila dan bagaimana suspek ditahan, meminta orang ramai yang mempunyai maklumat berkaitan kejadian tampil membantu siasatan.
Sementara itu, adik mangsa berusia 16 tahun yang enggan dikenali berkata, sejurus pulang dari sekolah selepas dijemput bapa saudara, dia terkejut mendapati ramai orang berkumpul manakala ibu dan bapa pula dalam keadaan trauma. “Saya hanya mampu menangis selepas diberitahu kakak kesayangan dibunuh. Saya harap pembunuh kakak segera ditahan dan dikenakan hukuman setimpal,” katanya ketika ditemui di tempat kejadian.

Rakan karib mangsa yang hanya mahu dikenali sebagai Faizal, 18, berkata, mereka sama-sama bersekolah di Sekolah Menengah Kebangsaan (SMK) Taman Kempas.

“Tiga hari lalu, Sivaranjini menghubungi saya dan kami berbual agak lama. Dia memaklumkan mahu mengambil keputusan peperiksaan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) bersama saya.

“Bagaimanapun, hasrat itu tidak kesampaian dan saya amat terkejut apabila menerima berita kematiannya,” katanya.

Menurut Faizal, dia rapat dengan Sivaranjini sejak dua tahun lalu dan remaja berkenaan tidak mempunyai musuh malah disenangi ramai pelajar.

“Tidak sangka perbualan kami tiga hari lalu itu perbualan terakhir saya dengannya. Saya kehilangan seorang rakan yang peramah dan baik hati,” katanya sambil memberitahu mangsa turut menjadi calon SPM harapan SMK Taman Kempas.

SUMBER:MYMETRO

KERETA PALING LAJU DI DUNIA(LIMITED EDITION)

BUGATTI VEYRON 16.4 SUPER SPORT

While everyone expected the Bugatti to be priced at $2 million, the car in fact will be priced at €1,950,000 ($2.4 million at the current exchange rates). The official debut will be made in August at the Pebble Beach Concours d’Elegance. This will be the final Veyron edition before going out of production.
The future Veyron SuperSport will be powered by the same 8.0-liter W16 quad-turbocharged engine tuned to deliver a total of 1200 HP. With a weight reduction of 100 kilos, the supercar will sprint from 0 to 60 mph in 2.2 seconds and will be able to hit a top speed of 264 mph.
It will get a new front, roof, and rear and will use light materials such as carbon fiber and aluminum. There will only be 30 units built.


**PALING MAHAL DAN PALING LAJU**

Wednesday, 11 January 2012

AARON AZIZ CEDERA

AARON...bengkak kaki.


KUALA LUMPUR: Hero filem Ombak Rindu, Aaron Aziz, 36, melalui detik mencemaskan apabila terjatuh dari bumbung kereta ketika melakonkan adegan lagak ngeri ketika penggambaran filem KL Gangster 2, di Wangsa Maju, di sini.
Aaron berkata, kejadian jam 3 petang, Sabtu lalu itu berlaku ketika dia melakonkan adegan bertumbuk dengan pelakon Rosyam Nor.

“Ketika terjatuh dari atas kereta, keadaan saya masih terkawal dan tidak berasa kesakitan, tetapi sejak Ahad lalu kaki saya mula berdenyut-denyut dan semakin sakit malam Isnin,” katanya ketika dihubungi semalam.
Berikutan itu, pada malam sama Aaron mendapatkan rawatan di Pusat Perubatan Tropicana, Damansara, dekat sini, dan diberikan tiga suntikan di tangan, badan dan punggung.

“Doktor memaklumkan kaki saya tidak mengalami keretakan hanya bengkak biasa. Berikutan itu saya diberikan cuti beberapa hari untuk berehat,” katanya.

Menurut Aaron, dia akan menyambung penggambaran seterusnya selepas keadaannya pulih dan insiden itu akan membuatkannya lebih berhati-hati.


Sementara itu, pengarah filem KL Gangster 2, Syamsul Yusof ketika dihubungi semalam berkata, kecederaan Aaron tidak serius seperti digembar-gempurkan pihak tertentu, sehingga ada yang meletak kesalahan ke atasnya dengan dakwaan dia mengabaikan keselamatan pelakon.

“Tidak timbul soal abaikan keselamatan kerana ketika penggambaran dijalankan kami memang mengambil berat soal keselamatan,” katanya.
Menurut Syamsul, dia sudah berjumpa Aaron petang semalam untuk mengetahui keadaannya dan lega kerana kecederaan pelakon itu tidak serius.

Katanya, ketika kejadian itu berlaku, Aaron memegang watak sebagai Malik dan bergaduh dengan Tailong (Rosyam) ketika aksi pergaduhan berlaku di atas bumbung kereta.

“Dalam adegan pergaduhan itu, cermin kereta pecah dan Aaron jatuh daripada kereta, ketika itulah dia cedera. Kejadian sebegitu memang tidak diduga dan selepas berjumpa Aaron, dia sendiri memberitahu saya keadaannya tidak serius.

“Buat masa ini, saya akan melihat kepada kemampuannya untuk meneruskan lakonan. Sekiranya kesihatannya tidak mengizinkan, saya akan membenarkan dia berehat seketika,” katanya.

Menurutnya, penggambaran KL Gangster 2 kini sudah 80 peratus siap dan baki 20 peratus lagi membabitkan babak berat yang dilakonkan Aaron. Syamsul berkata, filem itu memerlukan Aaron melalui 50 hari penggambaran termasuk 15 hari melakonkan aksi lasak.

“Saya menafikan tuduhan pihak tertentu yang menuduh keghairahan saya menyiapkan filem antara sebab Aaron tercedera. Tuduhan itu sangat melulu dan bertujuan menjatuhkan saya,” katanya.


*BIASA LA..DA NAMA FILEM AKSI..TAK PERLU SALAHKAN PENGARAH*


SUMBER : http://www.hmetro.com.my/myMetro/

Earthquake: Earthquake Hits Indonesia, Tsunami Warning


Indonesia is under a tsunami warning after a powerful earthquake hit off the western coast of Sumatra Island early Wednesday.

The quake had a preliminary magnitude of 7.3, according to the U.S. Geological Survey. It was centered 18 miles beneath the ocean floor and struck 260 miles off the coast of Aceh province.There were no immediate reports of injuries or damage. A local police spokesman told the Associated Press that there did not appear to be any serious damage.
The earthquake lasted for about 30 seconds, and residents in the provincial capital, Banda Aceh, rushed out of their homes in fear, an AFP reporter said. They later returned indoors.
The Pacific Tsunami Warning Center issued a statement saying “a destructive widespread tsunami threat does not exist,” but warned local agencies within 100 kilometers of the epicenter to watch for a local tsunami.
An official with Indonesia’s geological agency confirmed that a tsunami warning had been issued along the Sumatran coast.
Indonesia is part of the Pacific’s “Ring of Fire,” an area where a large number of earthquakes and volcano eruptions occur. On Dec. 26, 2004, a magnitude 9.1 earthquake struck in the Indian Ocean just off Sumatra’s west coast. It triggered a tsunami that killed 230,000 people in 14 countries, with the highest number in the Banda Aceh province.


DOWNLOAD JHONNY ENGLISH REBORN (CLEAR VIDE0)

MEMANG CERITA LAMA..TAPI DULU KALAU DOWNLOAD RECORD DALAM PANGGUNG..YANG NIE CLEAR PUNYA...




PART 1
http://www.mediafire.com/?z8sqicpjcwcn29g

PART 2
http://www.mediafire.com/?a9y043n7h5vp8l8

Tuesday, 10 January 2012

LAMBORGHINI LIMITED EDITION(SESTO ELEMENTO)

UNTUK GADIS KAT LUAR SANA...KALAU LAKI KORANG ADE KERETA NIE...FAHAM2 JE LA..MEMANG KORANG AKAN RASE BENGANG DENGAN LAKI KORANG..





Lamborghini telah mengesahkan bahawa Elemento Sestosesungguhnya akan menuju ke barisan pengeluaran, walaupundalam jangka masa yang sangat terhad. Dengan beberapa minitdihasilkan, sesiapa sahaja akan keras ditekan untuk mendapattahu apabila Lamborghini adalah lebih aktif menjual, apatah lagimampu untuk merebut memegang salah satu daripada unit-unit.Tugas membeli Elemento semakin sukar sebagai wakil jualan yang tinggi di La Jolla, di utara San Diego, mengesahkan bahawa Lamborghini sudah menerima pesanan untuk kereta danbahawa hanya tiga unit yang diketuai Amerika Syarikat.

Lamborghini Sesto Elemento akan ditawarkan sejumlah wang yang bangsawan dan khabar angin mencadangkan pembayaranyang akan diambil Reventon gaya, yang bermaksud tigapembayaran yang sama sebanyak $ 300,000 atau lebih tinggidengan bakinya dibayar pada akhir perjanjian itu. Bahawa jenistag harga akan membawa pemilik enjin V10 570 HP dan nisbahkuasa-ke-berat hanya 1,75 kilogram setiap HP. Ini membolehkanElemento Sesto untuk pecut dari 0 hingga 60 mph dalam 2.5saat sensasi, manakala kelajuan tertinggi akan lebih tinggi daripada 186 mph.







year:2012
price:$1.9 million euro, or
Transmission:six-gear e-gear transmission
Engine:V10
Horse Power @ RPM:570
Curb Weight:2,202 lbs.
0-60 time:2.5 sec.



JOM TENGOK PREVIEW LAMBORGHINI SESTO ELEMENTO




**HANYA 20 UNIT SAHAJA YANG DIKELUARKAN**