Nuffnang Ads

Monday 30 January 2012

NIKITA BELUM PUAS TATU DI DADA?

OK.ENTRI KALI NIE KITA INTAI-INTAI ARTIS INDONESIA.ARTIS INDON YANG BELUM PUAS BERTATU DI DADA NIE BUKANLAH NIKITA WILLY YANG COMEL NIE.


TAPI NIKITA MIZANI YANG INI


JAKARTA: Artis Nikita Mirzani mengaku kurang berpuas hati dengan tatu yang ada di dadanya sekarang. Dia merancang untuk menambah koleksi tatu bagi memenuhi bahagian dadanya.
“Sebenarnya tatu yang ada sekarang belum lengkap, tetapi kalau ditambah lagi akan memenuhi seluruh dada,” katanya yang menunjukkan tatu besar bertulis namanya di dada, di Studio ANTV, semalam. Menurut wanita yang mendapat teguran daripada Komisi Penyiaran Indonesia (KPI) kerana tampil keterlaluan dia menggemari tatu sejak 2007. “Saya menggemari tatu sejak 2007. Pada awalnya mahu mencuba imej yang kecil tetapi kelihatan lucu, jadi saya buat yang besar saja sampai sekarang,” katanya.

Kini Nikita memiliki 17 tatu di seluruh tubuhnya. Namun, hanya satu yang menjadi kegemaran kerana dirasa menambah keseksiannya.
“Sekarang saya ada 17 tatu dan yang menjadi kegemaran adalah tatu di bawah pusat dengan imej bunga. Kalau memakai bikini, saya akan berasa seksi,” katanya.



BESAR BETUL TATU NAMA DIA KAT DADA.TAK LAWA PUN



SUMBER : MYMETRO

No comments: